onsdag 11 november 2009

Redan onsdag... Theo två månader idag!

Hm...ja dagarna bara rullar på...=S

Igår var vi ju på torp...fick köpt vinterjackor till oss båda. Sedan två par byxor till mig då jag inte kan ha dem gamla ännu + två tröjor =) (slippa att alltid gå i träningskläder).... Tommas köpte ett par fin byxor och en skjorta.
Theo fick fin kläder som han ska ha till jul =) även lite större sockar...

Ja, idag är de 11/11 - alltså är Theo två månader idag...redan! Så i morn väntas BVC och läkarbesök!

Har vart ute och gått... har fått i gång stegräknaren ... så nu är det fullt ös!
Håller på med lite mat... blir rotfrukter och kött!

Ikväll ska jag på träning ... hoppas få in lite pengar för lotter...får väl se hur de går med det!

Ha en bra dag

1 kommentar:

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en