söndag 15 november 2009

Gifta ett år idag!


Ja nu har det redan gått ett år.. men känns som det var går...
Ettårig bröllopsdag...
Rosor har jag fått och jag har även gett min man en liten bukett!...=)


Idag har vi haft elva kaffe... med Tommas föräldrar och hans mormor. Även Tommas mammas halvsyster med familj har varit här...!Släktingarna från Danmark som varit här i helgen. Varit här för att fira Marianne!
Men idag firade vi Tommas... bjöd på äpplekaka, bullar... ja väldigt enkelt!
Mamma och Anders är nu på väg hem från Skåne... dem kommer hit vid fem tiden. Även Simon och Bea, Angelica och Linus.
Mycket fika blir de... men i morn ska vi försöka dra igång nya "livet"... ändra kosten... och träna...

Nu har Linus varit snäll och diskat efter fikat...
Potatisgratängen står i ugnen... köttet ska snart stekas... MUMS=)
Theo sover ...hoppas han sover en stund till blir så sent ikväll annars... vill få han och sova vid 21... men blir gärna 22 om han sover för sent på dagen...(som igår då sov han vid 15 tiden - till typ 16.30... då somnar han inte förrän 22...)
Jaja..han är numera vaken massor så inte för det...ska vara med där det händer... ;)

Nej .. nu fixa med maten... sedan vila innan nästa sittning.
Ha en fortsatt bra dag alla!

1 kommentar:

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en