onsdag 7 oktober 2009

Snacka om höst...

I går kväll och i natt..vilket väder...
Men idag betydligt bättre... i alla fall för nu.

Grattis Anna och Andreas till er son!
Grattis Emma 19 år idag...=)

Katta - håller tummarna för er... =)

Har vart ute och gått en promenad..skönt... dock inte så lång ... men men

Theo sov en timme eller så.. vaknade... fick mera mat..och sover nu igen... =) Får sova bort förkylningen... saltlösningen hjälper bra i alla fall... han har inte fått någon sedan i natt.. vill inte ge för mycket.

Har ju mat sedan igår.. så de är bara och värma...skönt att inte behöva göra de nu... har annat och pyssla med... tvätt... städa... och vila en stund...

Just nu har jag tagit mig lite gott te... de var inte alls fel..

Ikväll har killarna träning - ska dit och lämna bingolotter...
Blir bara där en stund... sedan ska vi ha Höstrusk möte... förhoppningsvis ska jag lotta de i helgen... är ju bara två veckor tills cupen är... (stora Höstrusket)...
Men de mötet är inte långvarigt - utan är hemma i hyffsad tid...

Blir nog bad för Theo och lite sånt...

Ha en bra dag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en