torsdag 1 oktober 2009

Oktober

Ny månad... oktober är redan här...

Idag på förmiddagen hade vi mys hemma... tog de lugnt kikade på en film...
Sedan åkte vi till Brastad, jag har klippt mig... Tommas gick promenad med Theo... som nu sover i vagnen. Vi är hos mamma, hon kommer väl snart hem...

Ikväll ska Tommas till Uddevalla, göra nåt domarprov i innebandyn. Så han är väl hemma vid halv nio igen eller så...
Jag och Theo blir hemma... mysa... ska även bada honom ikväll...får se vad han säger om det...han gillade de sist...!=)

Hm, vad ska man äta till middag...har ide torka...få se om Tommas har nåt bra förslag...

2 kommentarer:

  1. En bra oktober månad. för denna månaden kommer våran kille :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en