tisdag 20 oktober 2009

Dags för lilla Höstrusket

Sitter och lottar lilla Höstrusket som spelas i november...ska vara klart tills i morn kväll.

Men men i morse åkte jag och Theo till Stångenässkolan - hämtade nycklar och så.. ska ju vara i några salar till helgen... några lag som ska övernatta.
Sedan hem igen...

Blir så trött på den här förkylningen... nu är jag och Tommas snuviga också..känner av halsen =S
Theo är snuvig... ja ja de ska väl gå över snart..

Lilleman har sovit kortare stunder idag... så under tiden han sovit har jag suttit vid datan... men e snart klar med lottningen hoppas jag.. i morn har jag inte tid och göra nåt med den...

Lagade även middag förut... lax blev de idag.. MUMS!

Nej ska fixa inför kvällen...möte ... inför helgen!

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en