torsdag 29 oktober 2009

Ännu ett kusin barn =)

Grattis Robert och Lotta till er son Hugo! Hoppas allt gått bra och att ni mår bra! =)
Hugo föddes i morse 48 lång och vägde 3385!

Idag var jag och Theo uppe 7... efter frukost och så .. somnade han i vagnen på altanen. Då kunde jag städa ... började uppe - bäddade rent i sängar... damtorka och allt som hör till... bytte gardin i sovrummet.
Sedan trappan ner... städade toan och hallen, lagade sedan mat... efter de vaknade lillprinsen!
Matdags... gos... sov en stund till då städade jag köket....

Sedan var de stopp.. han vaknade igen... då var de mys..med sång och ramsor... matdags... blöjbyte... Tommas kom hem...

Han började städa vardagsrummet.. sedan data rummet.
Theo sover nu på sin pirat filt... så gott!
Jag hann städa i vårt lilla förråd där vi har lampor, batterier, lilla apoteket, städgrejer - var en enda röra där, men inte nu =)

Nu är vi färdiga!

Tommas ska äta... jag ska nog också ta nåt..

Men men ... nu ska jag ta kvällen...har vart igång hela dagen... är ju inte klar heller... ska bada Theo sedan.. och duscha själv...

Katta och Zita - Ja, han är go..=)

1 kommentar:

  1. Ja denna lekparken som vi lekte på var fin.. Men jag vet två till i sammhället! Vi gick runt och leta då hitta vi andra oxå :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en