tisdag 29 september 2009

Tisdag

Ny dag nya upptåg... eller?!

Är ju väldigt fint väder idag - men dock lite kallt...
Men de finns ju kläder, så ut blir det ändå!

Vi ska gå en promenad om en stund!...Så skönt...Mysigt och gå tillsammans...hela familjen!=)

Just nu myser Theo på pappas mage... så sött!

Annars vet jag inte vad dagen ska bjuda på... mest ta de lugnt- små fixa här hemma...

Jaga "bananflugor" fattar inte var alla kommer ifrån... har ingen frukt framme... eller så nu heller... men massa sådana små flugor har jag..=S
Får göra som mamma och ställa fram en skål med äppelcider vinäger. Får se om jag kan ta dö på dem.

Nej, nu ska jag kila... får se om jag skriver mer senare idag...

1 kommentar:

  1. Häll kokhet vatten i slasken 1-2 ggr om dagen. De lägger sina ägg där om man inte har frukt framme. Mina bananflugor försvann efter 3 dagar när jag gjorde så samt att jag hälde upp ett glas med öl och 4 droppar diskmedel.

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en