tisdag 14 juli 2009

Tommas e ju på revyn och jobbar...
Jag fixade lite i källaren - Tommas gör resten i morn.. =)

Hängt upp tvätt... hängde de ute.. hoppas på fint väder i morn med...

Massa sniglar... så nu blir de till att börja jaga dem... urs vad dem är sliskiga... =/
Vill inte ha såna i trädgården... =(

Har varit hos farmor... kusinerna och faster var där... trevligt och träffa dem var inte igår...

Jag åt nyss... ska nu sätta mig framför tv:en..

Jo vi var ju på bion igår.. den var helt ok... Johan Falk... var hemma halv tolv... då var jag trött... men men...trollet i alla fall... dansade eller nåt under tiden vi satt och vänta på att filmen skulle börja... magen buktade... ser lite kul ut... var även så då vi var hos pappa.. den kickade lite... och tryckte ut magen... =)
Det är för mysigt...

Sedan sova... i morgon sovmorgon... då jag börjar 11.30...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en