måndag 13 juli 2009

ja såna här dagar kan man oxå ha...

Var ju första dagen på annan förskola, så kallad sammanslagning nu under sommaren (4v)
Jag började halv åtta... inga barn hade kommit...
Fem barn till frukost stod de... kom ingen... vi satt tre personal och åt... kom ingen efter heller ... eller jo vi hde en som skulle komma 9... hon kom 10... (brukar ha lite flex)...så ett barn till lunch... två personal... vi skickade hem den tidiga kl 10... och jag som var mellan gick hem 12... Sena personalen vid 13 - 14 tiden... för barnet gick hem halv ett... =S...
Får se hur de blir i morn.. de värsta är ju att dem inte ringer så man vet.. =/=(
Blir ju segt om inte annat... gå på varandra..

När jag kom hem så var Tommas i full fart med städningen här hemma... han har ju semester nu 4 veckor... första dagen idag... Så jag hjälpte till... blev så fint... skönt när de är rent överallt igen...
Åkte till pappa en tur - fick fika och så där.. tjötade...

Hade tänkt gå på bio - Johan Falk... trodde den började 19.. men fick se nu att den började 21..=S.. vet ej om jag orkar.. ska ju jobba tidigt i morn... men får fundera lite...

Har ju två möbler kvar att sätta ihop från IKEA - byrån och sängen... gör nog de i morn... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en