måndag 1 juni 2009

Ny vecka...

GRATTIS ANDERS 40 ÅR idag... =) Nu e ni på Cypern - hoppas ni får en kanon vecka...=P

Bara x antal veckor kvar att jobba...innan man ska gå hemma...

Man känner sig lite utanför då man inte ska jobba till hösten då det planeras för fullt för nya barn m.m. :S...tänk om man inte ens får komma tillbaka till musslan efter mamma ledigheten... eller ens Mariedal...??!=S Det är inget man vet förrän då...
Så de känns lite som man arbetar av tiden som jag skrev en gång förut... är med barnen liksom...

Idag har de vart en lugn dag...jobbat tidigt... barnen fick springa i vattenspridaren idag... mysigt - det hade super KUL!
Var ute typ hela förmiddagen...så jag har fått färg i ansiktet och på axlarna...

Efter jobbet åkte jag till Goodtown kollade efter kopparspik - de hade inga sådan... åkte till Göfab och kollade - de hade inte heller. Ringde pappa och hörde med honom... han skulle kolla...
Jag åkte till Munkedal och köpte present till mamma ...
Ska köpa nåt till Anders med - vet ej riktigt vad ännu...
Då jag åkte hem från Munkedal ringde pappa upp ... han hade hittat lite kopparspik - jag svängde in om ladugården - där han var och lånade med mig dem på vägen hem...hoppas de kan passa och vara rätt - ska vi ha sådan tur..=/

Fortfarande ingen som köpt vår gamla bil... skulle vart en och tittat idag - men de blev inget... =(.. jaja

Åkte sedan hem och lagade mat... har sedan bara suttit på vår nya altan och tjötat/fikat med Tommas... och planerat lite för vad som är kvar och göra... en del små saker... lite uppe i hallen, lite i källaren och lite ute... men även sådana saker tar tid...men de ska vi allt hinna göra innan trollet tittar ut..=)

Nä nu ska vi kolla lite priser på IKEA vad de gäller sängar... och andra bebis saker som kan tänkas ev köpas därifrån...=)

2 kommentarer:

  1. Har du fått HP? :) eftersom du skriver att du snart ska gå hem?

    SvaraRadera
  2. Klart att du kommer tillbaks till Musslan och Mariedal. Vil vill ha dig!

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en