tisdag 2 juni 2009

Hemma...

Lagar mat.. står nu i ugnen - väntar på att de ska bli klart... e SÅ HUNGRIG!

Tommas är på sommaravslutning med domarklubben... i Lysekil, de äter räkor inte dumt de heller.

RoseMarie - de var inga klara besked då jag pratade med Ulrika om de... för mina ansvarsföräldrar har ju undrat...så jag frågade... vad som händer sedan... då tex från 1 juni... jo troligtvis Mariedal... men ja de verkade ju lika väl som de kunde vara nån annan avdelning eller ja vet inte. Vill ju vara på Musslan... och ha tillbaka mina ansvarsbarn/föräldrar..=/
E ju klart nu med vem som kommer... hon e ju utbildad f-lärare så hon kan ju bli kvar inte vet jag... då puttar jag ju i så fall på Tove...och får hennes...

Glömde ju berätta att mamma och mormor vann en Volvo på bingolotto i söndags... snacka om nice...=P

Nej, nu över till att läsa lite bloggar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en