torsdag 14 maj 2009

Simma lugnt

Precis så gjorde jag... efter jobbet... simmade jag ... lugnt och avspänt...=) Skönt...

Nu har jag ätit mellanmål... så trollet får i sig lite...=)

Väntar på att Tommas ska komma hem...

Ska antagligen köpa bil inom väldigt snar framtid... jag verkligen hatar den vi har nu... kostar bara en massa pengar ... saker går sönder m.m. =/
Tittade på bilar igår... bara över nätet... men de finns en del..=) ska troligen kolla nästa vecka...om Anders har tid..

Börjar kika så smått på vagn... ingen aning vad vi ska ha för en... :S... finns så många...

Ikväll blir de träning mellan 18-19... sedan lugnt... Tommas ska på möte halv sju... får väl hämta han då de är klart...=/..

1 kommentar:

  1. Det finns så mååånga fina vagnar, lycka till med letandet :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en