söndag 3 maj 2009

Redan söndag...

Ja så är det... trots en dag extra ledigt så sprang även den här helgen iväg..=/

I går... var de altan bygge hela dagen... Anders var här från 9 till ca 18... så nu är golvet klart...=)...Angelica var här nere en stund... och hjälpte mig och grundmåla resten brädor (som ska vara till staketet runt)... (mamma ville inte att jag skulle stå och måla)... så de blev klart... även Linus assisterade lite där... tyvärr tog ju färgen slut... får köpa mer i morn har fyra brädor kvar...=/...men är så e de...Köpte även några brädor till golvet i går... räckte ej med dem vi hade... men nu så e de ju klart...=)
Värsta dans golvet..

I går kväll - var vi hemma tog de lugn framför TV:en... var helt slut efter en promenad med mamma... och en hel dag med och fixa mat och tvätta en massa...

Så nu idag har Tommas stått hela dagen i stort sett och målat staket brädorna vita... på ena sidan... han e riktigt duktig..... han är snart klar...
Han har även klippt gräset... de behövdes...växer som bara den...=)

Jag har tvättat de sista... nu e de tomt i källaren... vikt ihop en del... läst klart en bok som vi ska prata kring på personalmötet på onsdag... Urs för och ta helgen till jobb grejer...men så e de orkar ju inte då jag kommer hem... på dagarna... och har man någon ork... ja då blir de och fixa här hemma...

Har även lagat mat... ska snart kila in i duschen...

Ska åka till mamma och vara där vid 16... ska äta... och se på hockey... Sverige mot hmhm... ja vilka de nu var...Blir inte många knop till för mig idag... känner mig trött i kroppen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en