tisdag 12 maj 2009

Redan kväll

... ja den här dagen gick fort...!

Trodde jag skulle jobba till halv fem... men nej.. jag skulle vara till halv sju... så har inte vart hemma så länge...

Har ätit... tittat på sjukhuset... nu blir de äntligen hemma - sedan en kik på Eurovision... semin.. men orkar inte se hela... lär somna vid tio... =/...TRÖTT..
Känner bebisen varje dag nu... speciellt då jag ligger framför TV:en eller i sängen... känner trollet även ofta då jag sitter vid datan...:S...
Mamma fick sig en buff på kinden i söndags... då hon "lyssnade" på magen... Tommas känner också =) Mysigt...

RoseMarie - det kommer gå bra i morn..! Håller tummarna för titthål..! Hoppas du får sovit något i natt... vi höres snart...=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en