tisdag 14 april 2009

Slappar kväll...

I går... var de lugnt... inga större grejer på G. Var hos pappa på elva kaffe...tjötade lite och så... sedan hem och fixa lite, tvätta m.m.

Åkte till Tommas föräldrar vid fyra... åt middag där i går kväll...
Tittade på TV ... pratade lite med dem...

Sedan hem och göra iordning för idag... gick och la oss tidigt.. trötta...

Idag...

Jobbat mellanpasset...
ganska mycket barn idag...e trött... då jag åkte hem och jag vägen och affären... och tog även ut pengar som Tommas skulle ha ... betala domarkläder, och nåt annat...
Har precis ätit...gott de ...magen var hungrig...=)... tittar på Unga mödrar...
Sedan blir dde Sjukhuset... efter de vet jag inte...

Tommas e på domarkurs... får se när han behagar att komma hem.. ibland håller de på så länge...=S...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en