tisdag 21 april 2009

Skicka iväg ansökan om HP idag då

Japp ska bara skriva klart om min dag... och så... sen e de bara och skicka iväg de och hålla tummarna...så man kan vara hemma innan bebis kommer... vi får väl se... HP=havandeskapspenning.

Idag har jag vart tidig...bytte ju som sagt med Lisa..
Åkte till Goodtown efter jobbet...fikade med syster.... tjötade lite...eller ganska mycket. =)
Tommas kom dit halv tre... då vi åkte tillbaka till Lysekil..- var på föräldrainfo kurs med försäkringskassan...15-16.30
Sedan åkte vi upp till mitt jobb... jag och R-M skulle fixa klart min dag...lappen till ansökan... hon e för söt hon.. som hjälper mig..=)

Nu väl hemma efter en lång dag... har ätit mat... var så hungrig..hade inte ätit på lång tid kände jag..Ska fixa lite framför datan... sedan se på TV...

1 kommentar:

  1. Jag tror inte förskolelärare får HP men önskar dig lycka till att DU ska få de :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en