söndag 12 april 2009

Påskdagen

Vaknade tidigt trots att vi kunde sova länge...=S..jaja... vi gick upp... åt frukost...
Tog de lugnt en stund..
Tommas åkte till Kungshamn och hämtade Angelica och Olivia .... de hade sovit där i natt...
När han åkte dit så gick jag till Brastad...tog bara 45 minuter...=)

Väl hemma hos mamma... tog jag mig en dusch... sedan hjälpte jag henne med maten... vi hade lite påskbord ... hela familjen + mormor och Tommy, och Anders (från Stockholm)... mycket gott... Då vi precis druckit kaffe och ätit efterrätt klart kikade moster Bodil och min kusin Therese förbi ...de hade även med sig Johannes (Thereses son)...han e såå söt..! =)
Då dem sedan var på väg hem Bodil och Therese...blev Therese kvar och pratade med mig...och Tommas... om barn och graviditet..m.m. pratade länge och de var mysigt och spännande... Länge sedan vi pratade så med varandra... men kul i alla fall...sedan kilade även hon hem... och kvällen närmade sig...

Vi satt inne och pratade... grillade lite korv ... Tittat på bingolotto med mamma och mormor...mfl..
Men mormor och Tommy åkte hem redan halv nio... (trötta)
Vi satt kvar... men nu var även vi sega... så vi har precis kommit hem...

Ska kika lite på nätet...sedan blir de sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en