lördag 11 april 2009

Påskcupen i Uddevalla

Har vart i Uddevalla idag med pojkarna... och spelat cup... vi mötte många bra lag... killarna kämpade på bra och jag hoppas dem hade KUL! =)
Åkte 10 i morse och var hemma vid halv fem...

Tommas har vart påskkyckling i Lysekil...(istället för sin far)... mellan 11-13
Sedan åkte han vägen om sina föräldrar och fikade lite...
Efter de åkte han till min mamma... där åt han middag... och bytte däck på vår bil...så nu har vi sommardäck...SNÖN håll dig borta...=/ =)

Då jag kom hem stod han och tvättade bilen...fasen va duktig han är min man...=) den blev sååå fin...jag drog igång med och tvätta matchstället från dagen... sedan började jag med maten...tacos... Tommas syster Merete och hennes pojkvän Thomas kom vid 18...åt med oss..sedan tittade vi på Robinson...
De åkte precis tillbka hem till Lysekil...de skulle ev kolla nån påskfyr...men vi orkade inte hänga på...

Tommas har nu tagit tag i disken som blivit under kvällen - tack så mycket för det..=)... Händer inte så mycket mer här... jag är trött ... Så de blir snart sängen och kika på film där... och sedan somna gott..=)

1 kommentar:

  1. vi tänkte byta till sommardäck i morrn.. men , litar inte på snön så vi väntar nån vecka till :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en