torsdag 16 april 2009

Ny dag...

Oj, fick inte tid och skriva igår.. tiden bara rann iväg..=/
Slutade dock tidigt... men var bara hemma och vände... åkte ut till Kungshamn - hälsade på Marie-Louise, Marcus och lille Oscar..=) Dem hade de fint... Oscar var lite kinkig.. ont i magen...bajsade mycket.. och hade ont i rumpan... men var där i ca 3 timmar... fattar inte vart tiden tog vägen.. men jaja...

Därifrån åkte jag direkt till SAIS kansli.. där hade vi möte angående invigning av den nya planen i maj...var inte med så länge ... kanske en halvtimme... var tvungen och åka till killarnas träning - lämna lite bingolotter... och några betalade sina lotter m.m.... Då var kl 19... så då åkte jag hem... var helt slut... bytte okm... la mig framför TV:en...=) Blev sjukhuset och rent hus...efterlyst oxå... men somnade till det...

Idag... hmhm... böjar sent idag... jobbar till halv sju... långt...men men ska nog fördriva den tiden... får se om de är sena barn eller om man är barnfri från 17...?!=/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en