fredag 17 april 2009

Ny dag, nya äventyr...=)

Visst lät de spännande...

Idag... jobbat mellan passet...= )

Var hos barnmorskan kl 9.00 idag morse..så min kollega var bussig och kom tidigare för min skull...
Vi pratade lite.. fick med mig lite papper hem.. intyg och annat...
Fick lämna kisseprov... =/ Hoppas de såg bra ut...
Hon tog blodrycket, de var bra 140/80...
Lyssnade på hjärtljud och mätte... =)... mysigt och höra trollets hjärta slå... =)... Synd inte Tommas kunde vara med... han var tvungen och gå till tandläkaren... men fick då reda på att läkaren var sjuk... :S... typiskt..

Annars har dagen varit bra.. nu vet alla på huset att vi ska ha bebbe i september =)
Slutade lite tidigare idag... åkte vägen om La Mer ... köpte med Kina mat hem... nu har vi gjort halva tiden... alltså 140 dagar... och vi har 140 dagar kvar...=)
Så vi mös med lite kina mat ... för ikväll ska Tommas dömma så då sket de sig med myskvällen... så de blev lite mys middag istället...
Själv ska jag sitta hemma och ta det lugnt...

Grattis Marie-Louise till bebben...en dotter...

Kram

1 kommentar:

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en