fredag 10 april 2009

Låånngg fredag...

Hehe...

Idag var de till och gå upp vid halv åtta... vi åt lite mysig påsk frukost..=)
Anders och Simon kom ner strax efter åtta... så då var de igång med altan bygget... =)...
Hör hur dem borrar... och sågar m.m....själv tar jag de lugnt på insidan...jag serverar fika... ska fixa med maten sen...

Nu har även Linus kommit hit... får se om han är kvar här eller om han kilar bort till en kompis...=S
Mamma är ute och går med Azaya... för Angelica, Bea och Olivia är på väg till Göteborg... så mamma går en timme med henne nu... så får hon vara hemma sen... så mamma kommer hit vid elva... Håller mig sällskap.... och vi ska laga maten sen.. ungstekt falukorv med mos...blir säkert kanon...

Hmhm.. nej nu ska jag gå ut med kafffe till dem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en