torsdag 30 april 2009

Jaha... surt sa räven

Men så är det antar jag...=/

Fick beslutet från försäkringskassan idag... ingen havandeskapspenning för min del...=(..
Så de blir en lång sommar med jobb...
Sånt är livet...

Idag har jag jobbat... som vanligt... en rätt seg dag... men antar att de kan vara så...var hemma vid fyra...
Tommas har vart ledig idag... så han har städat här hemma.. blev såå bra...han e för rar...
Anders är här och bygger på altanen...=)... snart halva golvet klart...
Mamma och Linus är också här... vi har fikat... nu tar vi de mest lugnt... då Anders och Tommas jobbar ute... Tommas grundmålar de som komma skall bli staketet runt... - ska målas vitt sen också...

Ikväll blir de pizza för oss alla... och mysa framför TV::en... en lugn valborg...

1 kommentar:

  1. Tråkigt att du inte får HP men det var ändå ganska väntat väl?

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en