söndag 19 april 2009

Helgen snart slut...

Den här helgen gick super fort av någon konstig anledning...=S...

Men idag i allla fall så sov vi länge...GOTT... länge sedan jag sov så bra...
Vaknade av tidningsbudet.. då gick vi upp...

Vi har gått igenom alla våra kläder ...slängt en hel del... både skor och jackor m.m. känns så skönt... onödigt och ha de man inte använder...så nästan två säckar blev det...
Tvättat massa tvätt... förstår inte var allt kommer ifrån.. i och för sig var de en del vinter kläder..som vi räknar med att kunna hänga undan nu...

Efter de var de mat... tog rester från igår... mums... sedan åkte vi till Kungshamn...Linus spelade fotboll där... kvart i två.. så vi kom hem igen strax efter fyra...nu sitter jag här framför datorn.. och mumsar på lite vindruvor..=)

Snart kommer Tommas syster och hans föräldrar...på lite kaffe... blir äppelpaj till det... som vi hade frysen... bra med besök.. får man tömt frysen så man kan frosta av den snart..=)
Har massa fika bröd och annat...

Men men nej nu ska jag kolla lite bloggar... och så..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en