tisdag 24 mars 2009

MUMS gott med våfflor

Efter jobbet idag... åkte jag till mamma... vi grejade lite... åkte till mormor skulle hjälpa henne med en lampa... fick nu även se hennes nys lägenhet...har ju inte vart hos henne sedan hon flyttat... men nu så... den var mysig...

Då vi vart där åkte vi till Goodtown... skulle ta med nåt som Angelica köpt...hon fick inte med de på cykeln hem...

Väl hemma hos mamma... fixade vi med våffelsmet... och satte igång och grädda våfflor så vi kunde äta vid 19... mums va gott... tjuvstarta lite.. e ju inte våffeldagen förrän imorn men men...

Sedan gick jag, mamma och Angelica promenad runt samhället med Azaya... sedan åkte jag och Tommas hem...

Han har diskat och hängt upp tvätten, medans jaag lagt in alla hundra räkningar..:S... att de kan bli så många...:S

men men nu vankas de sängen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en