onsdag 11 mars 2009

Årsmöte... hur kul var det då?!

Jobbade mellan ... gick hem tidigare då vi inte hade några barn.... var skönt... så jag fick sova lite...duschade.. gjorde mig klar för att åka tillbaka till stan... Årsmöte med lärarförbundet...:S... så segt...

Började halv sju... fick god mat.. fisk...=P sedan var de uppträdande - Tantvarning - det var bra...=)

Sedan var de dags för Roland Karlsson att mala i all oändlighet... om ingenting...tog aldrig slut... ( de sa det skulle vara slut 9) men nej då... först då började själva årsmötes förhandlingarna...:S
Jaja dem gick ju hyffsat snabbt...

Strax före halv tio drog de igång med lott dragningen...:/ Segt... men vann en penna... åkte sedan hem... så ja ... jag kom nyss hem... så nu blir de till att sova... e trött... och jag ska upp tidigt i morn...=S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en