tisdag 13 januari 2009

Grattis Merete 25 år!

Tommas syster fyller idag 25 ... så jag ska dit sedan vid halv fem på ytterligare en bjudning...hon hade bjudit vännerna idag... så Linda och Petra med familjer kommer dit...och jag...Tommas har innebandy så han kommer ej med...trots att ej Tommas är med hoppas jag det blir trevligt=)

Idag har jag jobbat tidigt... haft 10 barn... så det har vart lugnt...många som reser nu!
Tove (kollegan) är sjuk och ska vara hemma hela veckan... =( stackars henne...
I morgonska vi fortsätta med vårat tema... färg och form resan... har haft paus över jul och så... i morn ska vi dra igång med färgen blå..=) Jag ska hålla i det... blir spännande och spela teater..

Nä nu ska jag vila en stund e sååå trött... ska sedan göra mig klar och åka tillbaka till stan... till Merete...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en