torsdag 19 september 2013

Torsdag

Pust säger jag över sjukvården... bara så ni vet... eller kanske till och med morr ... ringer man en nej då var de fel så ska man ringa en annan... då var inte de heller bra... orkar inte med det! 

Men men Theo har ju varit på bvc för fyra års koll han är nu 103 lång och väger 17,5 kg. Det gick superbra, han ritade, kollade bokstäver, gick balans.. osv.. Han var så stolt när han gick därifrån! 

Vi har även varit på utvecklingssamtal på barnens förskola. Bara massa positivt, mina fina gossar! Båda älskar ju förskolan! 

Igår var jag på cupmöte.. nu är de massa förberedelser inför Stora och Lilla Höstrusket =) Ska bli kul... 

Nej, dags för soffan, vila... i morn är det fredag och jag är tidig =) Gott med helg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en