söndag 4 augusti 2013

Snart vardag

I morgon börjar Tommas jobba, jag och barnen är lediga två dagar till.

Så nu ska matlåda fixas, och mackor göras igen... då var den här semestern slut...
Jag ska ha två föräldradagar innan vi mjukstartar med en tredagars arbetsvecka...men just nu skulle jag kunna tänka mig att vara hemma ett par veckor till...

Men men

Idag sprang barnen Lilla Musselloppet i Lysekil (för barn 2-8 år) Ett varv i parken... Theo sprang hela rundan.. Tim började bra men sedan gick han resten.. eller Tommas fick bära honom över mållinjen... ;)
De var så duktiga!



Efter loppet då de kom i mål fick de ju medalj och en påse med frukt, choklad, nalle och festis - NÖJDA BARN!! =)

Blev en fika med mamma, min morbror och hans fru och Linus efter loppet, på Jönssons katt - mysigt. Sedan åkte Tommas och Linus på match (skulle döma i Uddevalla). Jag och barnen åkte hem en stund, fyllde poolen, tvättade ett par maskiner tvätt... åkte sedan till mamma vid halv fyra, där blev de grillat och kaffe!

Avslutade kvällen med en timmes promenad - GOTT!!


1 kommentar:

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en