tisdag 6 augusti 2013

Slut

Idag var de sista semester dagen... =/ 
Så i morn är de dags för jobb och förskola för barnen.. nu har vi packat allt de ska ha med sig i alla fall. Kan ju tro att de ska flytta dit??! Stora påsar med kläder ;) 
Får se om vi kan jobba på det här med att sluta med blöja.. hmhm får träna på helgerna.. så får vi se! 
Theo har längtat så han somnade så nöjd ikväll med att veta att det är förskola i morn. Tim tycker nog sådär tror jag?! 

Annars idag så har de lovats åska och regn.,... men ännu har de inte blivit något här... ? Kommer kanske inatt? Skulle behövas för de är så kvavt och mitt huvud värker.. 

Jag och mamma var hos min moster och plockade massor med röda och svarta vinbär idag på fömiddagen, barnen var hos sin farmor sålänge. När Tommas kom hem så gick jag en promenad , härligt! Joggade till och med lite ;) 
Fick besök av grannen och det lagom tills vi skulle äta så dem gjorde oss sällskap. Pannkakor blev de och det var uppskattat! 

Nej, nu Tv och snart sova!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en