lördag 31 augusti 2013

Mackor

Jag kom hem vid 14 tiden idag och då kom mamma hit. Även Tommas föräldrar kom då för att lämna hem barnen. Barnen sov hos dem inatt då Tommas skulle på kurs idag... 
Barnen hade varit med sin faster, farfar och farmor i Lysekil på Barnens Dag... hade varit jätte mysigt! 

Theo åkte med mamma till Brastad, de skulle handla och fixa inför kvällen.  Jag och Tim grejade lite innan v i åkte till mamma. Men där hände nåt - barnen var helt galna..?? 
Vi åt varma mackor där - SÅ GOTT! Tommas kom dit lagom till att maten var klar att börja äta.. 

Då vi var klara med maten så åkte vi hemåt..

Nu sover barnen och jag ska bänka mig i soffan en stund! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en