fredag 16 augusti 2013

Lugn fredag

Efter en dag med jobb så har jag bara slappat hemma ikväll... 
Barnen gjorde en kort dag på förskolan då mamma hämtade dem idag på förmiddagen. Tim hade tid till läkaren.. sedan har dem varit hos mamma större delen av dagen...  
Jag kom hem vid 16.. barnen tittade på Emil och de var verkligen soffväder.. ösregn ute!
Förresten gjorde jag världens vurpa på jobbet idag, skrapade ena armen och även baken blev skrapad och blå.. =/ så de blir en anmälan på det.. 

Tommas åkte iväg vid 17 för att döma fotboll i Strömstad, kommer väl snart hem... 

Mamma och Anders kom hit vid 18 tiden, de hade med sig pizza som vi smaskade på =) 
FREDAGSMYS! 
Lite godis... barnen somnade gott vid halv åtta. 

Vi tittade sedan på säsongens första dobidoo, bra som vanligt!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en