lördag 31 augusti 2013

Kick Off!

Vi hade det toppen på Hållö hela gänget... 
I går fick vi kollat in marmorbassängen, några badade (dock inte jag), vi andra satt i solen och hade de ljuvligt. 
Drog lott om vilka rum vi skulle sova i och jag och tre till sov i rum Truten ;) Mysiga rum och helt ok sängar. 
Vi satte oss på altanen och drack gott och åt lite snacks... sedan drog vi fram räkor och bröd - MUMS!! Vi åt som bara den. 

Jag träffade en jag känner som också var på ön med sitt tjej gäng! 

Efter vi räkfrossat så satte vi oss inne då det blev kyligt. Där fortsatte festen, då kom även sånghäften fram ;) Det var både skönsång och helt värdelös sång! ;) 

Blev ost, kex och frukt... dock inte för mig jag var så mätt så jag trodde nästan att det skulle komma upp... 

Avslutade kvällen med musiktävling, en kollega hade med sig ett musikspel... jättekul! 

Somnade strax efter ett ... och vaknade vid 7 så inte många timmars sömn inatt... blir att sova tidigt ikväll istället... är så trött! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en