måndag 19 augusti 2013

Bort med lite kläder.. =)

Idag åkte en stor pappkasse med kläder iväg till nytt hem, hoppas de kommer till användning! =) 
I och med det fick vi lite mindre i våra lådor på vinden ;) Bra att någon annan kan använda det.. sålde lite 86/92... Lite har ju Tim fortfarande men mer och mer 98 blir det för hans del.. 
Funderar på att lägga upp lite på tradera.. alt facebook.. =)  Blir så mycket kläder... mängder med vantar och mössor har jag.. kanske ska lägga ut lite..?? får fundera några dagar till. 

Idag var det upp tidigt och iväg.. trötta barn som inte var så villiga att samarbeta så lite sena blev vi.. Tommas hämtade dem vid 15 och sedan lekte dem med kompisar här hemma vid 16 tiden tills klockan var 19 =) Emma med familj var här och lekte, de grillade och drack kaffe - mysigt! De tittade även på lite kort från vår semester tripp i Småland...

Barnen hade lite svårt att somna, men till slut så stängdes deras blå... ny dag i morn för dem

Jag själv har jobbat från 6.30 och 18.30... så jag är trött... nu blir de en kopp te, idol... försöka fylla i min skadeanmälan från jobbet. Ramlade ju på jobbet i fredags... Är ju en hel uppsats som ska skrivas ... :/ pust.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en