onsdag 14 augusti 2013

Blir tidigt idag..

Efter att jag gick upp halv sex i morse så är jag nu väldigt trött... klockan är inte ens 21 ?? 
Intensiva dagar, man ska ju få struktur på dagen... och ordning på verksamheten.. ett par planeringstillfällen är inplanerade så snart så.. ;) Mycket frågor och olika tankar snurrar hela tiden, inte bara hos mig utan för i stort sett alla ;) 
Men det har varit en rolig dag... den gick fort! 

Barnen hade haft en toppen dag de också. Full fart på dem då jag hämtade dem vid 14. Hemma blev de utelek innan vi åkte till pappa och Yvonne på besök. Fika och lek.. - mys! 

Åkte hem vid 18 tiden och då var de dusch dags och sedan äta. Fixa sig för natten... Theo somnade direkt, men Tim snurrade och pratade en del innan han somnade ikväll. Men men nu skulle även jag kunna lägga mig så de får nog bli så...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en