onsdag 3 juli 2013

Onsdag

Vi börjar med barnen. Theo är pigg och kry, men har några dagars kur kvar som måste tas. Tim har haft feber även idag, nu på eftermiddagen såg jag även prickar på ryggen, magen, ansiktet... (tredagars feber?) Ingen av dem har haft det förut så jag har inte så stor koll på det.. Hoppas han är bättre i morn.. så de vänder nu. Idag har inte haft lika hög feber som innan i alla fall.

Tommas har börjat sin semester så nu har barnen gått på sommarlov... GOTT! Nu väntar vi bara på härligt sommarväder.
Linus har idag börjat tvätta våra vita delar på altanen, hoppas kunna börja måla i morn?? Eller inom snar framtid i alla fall.. Hans "sommarjobb" ;)

Min dag på jobbet gick ganska fort. Var tidig idag och idag har jag varit i barngrupp.. nu får vi små fixa lite men annars se oss som hyffsat klara inför hösten..segt att gå upp tre dagar i rad tidigt.. då menar jag fem.. gör ju inte de annars.. rullar ju på tre dagar. Vi tog oss en tur till dammen och matade svanar och änder... (tömde frysen i morse för att kunna frosta av den, så vårt "fågelbröd" passade bra att använda idag)
Ska nu fixa klart lite grejer från jobbet... så man slipper ha de över sommaren.

Haft en lugn eftermiddag, fixat lite fotbollsgrejer... tur Anders kunde hjälpa mig ;) Tommas åkte iväg för att döma fotboll vid halv sex.. och han kommer hem sent.. då sover nog jag - är super trött...

En dag kvar..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en