söndag 7 juli 2013

Gyllene Tider - Sommartider ;)

Nu ska barnen lämnas i Hannevik med farmor och farfar...

Jag och Tommas åker vidare till Skalhamn (till Cindy och Ronny) för att ladda inför kvällens konsert med Gyllene Tider i Lysekil... Jag kommer köra så man kan ta sig hem i kväll/natt... lättare än att ha massa bussar att tänka på...
Ska bli super kul att lyssna på dem igen. Vi var och tittade på dem sist de var i Lysekil.. men då köade vi typ redan nu.. för att få platser längst fram. Men idag kommer vi inte sträva efter dem platserna, jag var rätt öm i ryggen efter den förra konserten..
Men de är stor SOL så detta kommer bli en fin dag/ kväll...

Hoppas ni får en bra dag! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en