lördag 6 juli 2013

Åh vad jag njuter

Igår kväll hade vi en helt fantastisk kväll hemma hos L =) Tack alla goa som var med! Sjukt kul... den lever jag på LÄNGE!! Träningsvärk i magen av skratt... öm i baken efter att suttit länge på en pall... men vad gör väl det..
Avslutade kvällen med Old haus in.. dock bara en kort sväng då jag tog bussen hem vid 02.15. Så i morse eller idag på förmiddagen kände man sig LITE trött (läs mycket). Tung i huvudet, seg.. men efter lite frukost, vila och sedan dusch så var jag på benen ... och eftermiddagen/ kvällen har varit toppen!

Linus och Tommas har målat klart våra vita delar på altanen =)
Vi har haft besök av Isabel med familj nu ikväll - super trevligt! Ätit gott och barnen har lekt och grejat! Våra små somnade gott... hoppas på lite sovmorgon?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en