onsdag 26 juni 2013

Växasäng

I söndags så hade mamma med barnen till Nordens ark... då passade jag och Tommas på att röja och flytta ner byrå m.m. Tim fick upp växasängen på sitt rum... och han har sovit i den sedan söndag natt och det har gått super bra... peppar peppar.
Han somnar gott och inga problem alls.. han kanske inte har fattat att han kan gå ur själv??

Så nu ska de inredas klart uppe.. mer av leksakerna som är här nere skall upp så kan barnen vara mer uppe och leka.. kanske räcker med en låda här nere??

Men men jag är i alla fall stolt över min lilla kille som blivit stor... kissar på toan på morgonen gör han också.. =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en