tisdag 4 juni 2013

Mina gossar =)

Tog ut lite tid idag och hämtade barnen tidigare. Så det blev mys. Underbart väder idag med.
Mamma passade Elias en stund så vi tog en promenad i Brastad - skönt! Elias tyckte väl sådär om det.. hade svårt att slappna av.. men tillslut somnade han och sov en stund!
Vi fikade sedan hos mamma... lite kaffe bland annat!

Åkte hem vid fem då skulle även Anders hit ner... Han satte upp persienner, gardinstångsfästen. Tog med sig våra nymålade garderobsluckor! Fixade med tröskeln... dock lite finlir på den (skulle limmas tror jag). Så nu ska vi snart flytta ner, men först städning!

Barnen somnade gott efter dagens bravader... idag tror jag barnen har haft det roligt.. om man kan se de på kläderna? Tröjorna var så skitiga.. hoppas de blir rent i maskinen =S Massa galltvål, vanish eller vad jag nu hade ;) Theos vita pikè var inte vit utan grå, svart, fläckar av mat osv..
Men skitiga barn är lyckliga barn...

Så tvätten är igång... glassbilen har varit här - idag gick de super bra... ingen ledsen Theo!

Nej, nu ska jag se på lite "teater" på ettan. Claes Erikssons föreställning MAX!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en