onsdag 19 juni 2013

Midsommardans

Barnen fick dagen till ära ha skjorta och finare shorts... de skulle ha midsommardans idag och även lunch =) De hade varit toppen - dock ramlade Tim och skrapa knät =( Men de fick vi rent nu ikväll då de blev dusch...

Även på mitt jobb har vi dansat, ätit glass och haft de mysigt! Spralliga barn... kanske smått spralliga pedagoger också?? ;)
Nu är de ju den tiden som barnen börjar gå på semester, några ser man till hösten igen.. men våra stora som slutar - då blir de lite tårar i ögonen när vi skiljs åt...(även föräldrarna) har ju haft dem så länge... tur man går förbi på skolan titt som tätt och ser dem där =)

Då jag hämtat mina barn så åkte vi till pappa och Yvonne. Lite kvällsmat blev de =) Mysigt!

Nu ikväll har jag inte orkat göra nåt.. sett på TV.. duschat barn... lagt barn... ska snart sova själv också tror jag! Tidig i morn...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en