tisdag 11 juni 2013

Långa dagar

Igår jobbade jag sent, åkte direkt hem till en vän på fika - mysigt! Tiden gick så fort då vi pratade om allt möjligt, så vid halv åtta fick jag bryta upp.
Mamma väntade i Brastad på mig för att gå en promenad... skönt att promenera senare på kvällen, en timme blev det! Hade vi gått tidigare så hade det varit för varmt. Var ju så gott väder igår!

Idag har de varit mer mulet men ändå skönt! Varit ute en hel del. Jobbade länge även idag då vi hade studiekväll... var hemma först vid halv sju... då var pappa och Yvonne här.
Kaffe och massa tjöt ;)

Barnen somnade precis.. nu är de fotboll för hela slanten. Linus är här och håller oss sällskap! =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en