måndag 3 juni 2013

Grattis mamma!

Idag fyller min goa mamma år! Firade henne i lördags...

Idag så har det varit underbart väder hela dagen =)
Vart ute, får passa på! Veckan är igång.. full fart men de är ju en kort arbetsvecka... ledig torsdag och fredag =)

Hade sista samtalet för den här våren efter avslutad dag... så nu blir de inte förrän närmare december igen..

Tommas fick hoppas in och hämta barnen då jag inte skulle hinna... han fick kompa lite - tur han kan de ibland.. barnen har varit och klippt sig. Härligt nu då sommaren är här.. även jag fick klippt bort lite hår ;)
Gott inför helgen också då vi ska iväg..

Barnen somnade direkt då dem la sig på kudden, jag har fixat med tvätt och små plock. Soffan var passande ikväll... lite dokumentär på trean...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en