lördag 25 maj 2013

Underbara lördag

Idag har det varit en toppen dag!
Tommas åkte till Uddevalla efter frukost, fixade sandaler till Theo. Hade ju köpt ett par men de var för små.. behövdes större storlek.
Sedan grejade Tommas hemma med altanen.. sista tvätten! Nu håller vi tummarna för fint väder så vi kan olja den snart! Sedan bar de iväg på domaruppdrag för Tommas på Smögen...

Jag åkte till mamma efter frukost.. barnen var ute och grejade. Vi gick en promenad till Anders syster för att fika vid 11... Mysigt och så gott i solen!
Jag och mamma fortsatte sedan promenaden och då kunde även Tim få sova.. dock sov han inte så länge - knappt en timme! =S Men men...

Hemma hos mamma blev de mera utelek, Anders grejade... vi lekte hos mammas granne en stund - de hade sina barnbarn där! Vid 16 kom min mormor och Tommy - då var det dags för grillad mat! MUMS!
Så vi har varit ute i stort sett hela dagen! UNDERBART!

Tommas kom vid 18 tiden, så även han fick mat och kaffe/ kaka! ;)

Barnen var så trötta då vi åkte hem så efter dusch och fix så somnade dem direkt!
Nu blir de film och en kall öl ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en