torsdag 16 maj 2013

Mycket att hinna med den här dagen..

Full fart.. jobbat mellan pass idag.. som aktivitet så planterade vi "ängsblommor" idag - hoppas de växer sedan.. Håller tummarna för det!
Är ju förskolans dag idag! =)

Idag har vi haft riktig sommar värme! Så skönt och vi har varit ute mycket!

Efter jobbet så åkte jag till barnens förskola för samtal. Mina hjärtan!
Tommas och barnen kom till förskolan vid 17 för då var det dags för familjekväll! Vi gick runt på barnens temautställningar... massa fint! De har jobbat med Castor målar.. så mycket färg och olika tekniker.. m.m. Var inte så många familjer där, men vi som var där hade de mysigt! Lite hinderbana för barnen, lek och mys.. sedan fika tillsammans. Vi satt med "våra" avdelningar.. mysigt.. och gott med lite att äta då de var ett tag sedan. Sedan var det varmt och gott med lite att dricka!
Tommas och barnen åkte hemåt vid halv sju, de hade somnat snabbt ikväll.. trötta efter allt bus =) Jag åkte till mamma, vi gick en promenad - härligt!

Nu är de hockey och semifinal i ESC.. pendlar mellan kanalerna..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en