fredag 3 maj 2013

Då var de fredag igen!

Äntligen fredag!
Efter jobbet så åkte jag vägen om färgaffären - men tyvärr hade inte våra tapeter hunnit komma idag så det får bli på måndag! I morn ska vi köpa hem elementfärg.. så kommer även elementet bli superfint! Vitt och fräscht!
Efter färgaffären hade jag tid på vårdcentralen för TBE spruta.. tredje dosen.. nu är de tre år tills nästa gång.. hur ska man komma ihåg det? =/

Tommas och barnen har haft en mysdag.. lek och bus i Lysekil med goa vänner... (lekparkshäng) ;) Fixat och grejat hemma på em...

Då jag kom hem fixade vi med pannkakssmet, mamma och Anders kom förbi. Anders slipade lite på väggarna (efter onsdagens försök till tapetsering). Blev kaffe och vi åt pannkakor. Tommas hann äta lite innan han åkte iväg för att döma fotboll i Hogstorp.

Jag och barnen har haft mys med lite godis, barn tv.. båda somnade gott å nu har jag Tv:en för mig själv!

Fick veta att en vän väntar barn - all lycka till er! Spännande!

Hoppas ni alla haft en bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en