torsdag 25 april 2013

Zumba, bodybalance

I går kväll fick vi på jobbet chansen att på Nordic Wellness prova på 30 min Zumba och 30 min bodybalance... super kul att testa.. men svårt! Skulle behövas en nybörjar grupp för att jag skulle vilja vara med.. Men de var kul och jag tror Zumba är toppen som träningsform!

Nu är alla samtalen klara på jobbet.. eller ja i alla fall nästan =) Bara två kvar men de är inte jag som styr dem så de dröjer ännu ett par veckor!
Så intensivt har det varit.. men men nu blir det "lättare" Inte lika många sena dagar...

Dagen har varit fin - sol! Dock varit lite kall vind... gjorde inte mig nåt för de var skönt. Jag är ju så varm så ja tack till lite vind! Gått ganska fort.. full fart!
Mamma hämtade barnen idag så de inte skulle bli så lång dag på förskolan... blev något kortare... men de var två monster jag fick hem... =/
Så efter dusch var de rakt i säng! Trötta barn ??

Nu fixa lista på vad som ska handlas... storhandla i morn.. är ju bland annat kalas i helgen (barnkalas).

Även räkningar ska betalas...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en