tisdag 16 april 2013

Vart lite tyst

På söndagen hade Tommas match på Smögen så han var borta några timmar på dagen.. jag och barnen hade de rätt lungt hemma.. blev bjudna på fika hos mamma.
Äta upp lite tårta sedan dopet! Mys.. Theo var sedan på simskola - gick TOPPEN!

I går var de en LÅNG dag på jobbet. Började 6.30 och jobbade till 19.30. Först arbetsdag till 14.30, samtal kl 15 till ca 16. Sedan träffas på skolan för gemensamt Apt från halv fem..

Jag var så trött då jag kom hem... somnade gott då kl blev 22..

Vaknade ganska utvilad idag då barnen fick väckas vid kvart i sju. Sedan lämna dem innan min dag drog igång på jobbet. Hade sensent pass idag och de har gått i ett! Kom hem vid kvart i sju, hann krama på barnen lite innan de var dags för dem att sova. Tommas är på möte så hans föräldrar var här och passade barnen... nu sover dem små så gott... jag ska förbereda för i morn!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en