onsdag 10 april 2013

Var är sladden..

Har massor med kort på kameran som jag ska framkalla, men vill också lägga upp lite här.. =/
Den här renoveringen... gör att jag inte hittar!

Men men

Jag och Theo planterade solrosfrön i helgen.. nu börjar de sticka upp små gröna i krukan =) Kan vi lyckas - VORE JU KUL =) Vi fick med frön i bokpaketet från bokklubben.. får ju passa på! En kul grej - som man i så fall kan plantera ut sedan!

En ny TV bänk har vi införskaffat - SÅ FINT!! Den andra var så stor.. nu ser de bättre ut och passar bättre till DVD och box =)

Målat taket/taklisterna i vårt sovrum - dock reste sig färgen på listerna så nu har vi slipat dem igen... =/ Spacklat och slipat väggarna... i morn ska nya dörren sättas in =)

Full fart, nej nu dags att sova!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en