söndag 21 april 2013

Trötta barn idag

Varit en intensiv dag.. massa lek och bus =)

Kalas för Wilma... vi kom inte hem förrän närmare kvart i två, Tim somnade då vi tog på oss för att åka hem från kalaset - han var helt slut! Men mysigt har vi haft det. barnen lekte massor. Vi vuxna pratade en massa... Tror Wilma var nöjd med sin dag.

Tim sov i bilen.. lät han sitta kvar då vi ändå var ute och grejade lite. Tommas fixade med altanen, men måste köpa hem trallrent i morn och fixa med en slipmaskin.. kommer bli bra! Jag och Theo skulle skruva ihop bandymålen som Tim fick igår.. men då en del fick vi typ inte ihop - gick inte att klicka i. Sedan funkade inte sista skruven =S .. surt.. så de blev inga mål.. Tommas föräldrar ska byta dem.

Tommas åkte sedan iväg för att döma vid 15. Jag och barnen tog lite mellis innan vi skulle åka. Jag lämnade Tim hos Tommas föräldrar medan jag och Theo åkte på simskola. Första gången jag var med. Kul att se så duktig han var - modig =) På vägen hem hämtade jag Tim och även Anders hämtade vi i Brastad. Anders har målat lister.. håll tummarna föra att de nu blir bra och inte behöver göras om IGEN!

Blev pizza till kvällsmat..

Nu sover barnen, jag ska fixa barnens schema för några veckor framåt. Tommas slänger skräp... sedan Tv - "mästarnas mästare" =) Ska även planera vad som ska köpas in för barnkalas nästa helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en