torsdag 28 mars 2013

Skärtorsdag

En tidig morgon.. men behövde inte väcka barn då Tim vaknade före klockan =/ Sedan väckte han Theo...
Men men de hade en bra dag på förskolan... nu är vi lediga några dagar - HÄRLIGT!

Min dag har varit bra, påskkul på jobbet.. mysigt! Inget super avancerat men barnen verkade nöjda.. alltid kul att leta påskägg! ;) Efter jobbet skjutsade jag hem Tommas syster! Sedan blev de Göfab och shoppa lite till barnens påskägg (av oss får de inget godis, de fixar alla andra) =)
Sedan hem och jag somnade en stund, var så trött... men var betydligt piggare efter vila!

Tommas tvättade bilen då jag kom hem... så nu är den fin =)

Vid 16 var vi bjudna hem till Isabel och hennes familj, full fat var det. Kul att ses då de var ett tag sedan. De har varit krassliga och tiden springer iväg.. men fika och massa tjöt sedan somnade två trötta gossar här hemma väldigt snabbt ;)
Tommas åkte före oss då han skulle iväg och döma fotboll i Lysekil, så nu väntar jag på att han ska komma hem..

Hoppas ni haft en bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en